Breakfast Bots
S9, E12: It's breakfast time and Pickle has robots to help him whip up the best meal ever: the Breakfast Bots! But when Crusher makes them grow too big, they start blasting giant breakfast foods everywhere! Now, Robot Blaze must stop the bots to save the city!