Сезон 1, серия 6: Prison escapees Dirk and Anna attack John, believing him to be the killer. While Candy begins a flirtation with Khaya, Maria tries to help a letter writer with a very unusual doughnut problem. At Martine’s funeral, her father collapses and is rushed to the hospital. Khaya confides in Maria that he suspects Martine’s brother could be the killer.