Breaking All the Rules
Сезон 1, серия 3: The cast breaks Amish & Mennonite rules by buying "English" clothes and getting tattoos. Later, Kate and Rebecca decide to pursue a modeling career. And Abe & Rebecca are shocked when both their families suddenly show up in NY to take them home.