S1, E2: The Osbournes journey into the unknown with video evidence of UFOs, aggressive poltergeist activity and a humanoid that breaks all the rules of physics. Jack schools a confused Ozzy and Sharon on the mysterious Aswang, and Ozzy has a biblical revelation.