The Osbournes Want to Believe
Jack Osbourne is determined to convert his skeptical parents, Ozzy and Sharon, into full-fledged believers. The seasoned paranormal investigator sits down with the Prince and Princess of Darkness to watch jaw-dropping videos of supernatural activity.
Jack pulls out all the stops to turn Sharon and Ozzy into believers with videos of ghost children, spooked pets, cloaked UFOs and a glitch in the matrix.