Breaking Fast
S2, E3: A multi-million dollar malicious prosecution suit leads to an explosive confrontation between Alicia and Glenn Childs. Meanwhile, Alicia's brother, Owen, visits after his questionable remarks about Peter goes viral online and makes Eli apoplectic.