Breaking Point
S3, E8: When Sydney is taken into custody by the NSC, Jack and Vaughn have no choice but to ally themselves with Sloane to rescue her. But with only hours to spare before she is forced to undergo a radical surgery to recover her memory, they must put together an extraction team, headed by freelance operative Brill. Meanwhile, Lauren faces an impossible choice - side with the NSC, who she wants to believe is doing the right thing - or with her husband.