Brendar the Barbarian
T1, E1: Brendar, kicked out of the Royal Order of Warrior Princesses, is left as a "feared and revered" Barbarian. Troll Evan is an aspiring musician who burns his own bridge and convinces Brendar to bring him on her quest to defeat an evil demon.