Brian Conley and Nick Owen
S7, E11: Funny-man Brian Conley and broadcaster Nick Owen take an antiquing trip through Shropshire and Worcestershire. A Sinatra figurine, a Georgian toddy ladle and a Morecambe and Wise poster attract much interest. It all comes to a head when smoothie Nick tries to beat rough diamond Brian at auction with some unexpected results.