Brian Goes Back to College
S4, E15: After writing a story for a local magazine, Brian lands a job with the prestigious New Yorker. However, his college dropout status haunts him so he decides to go back to Brown University to get his degree. As Brian struggles to pass his class, Stewie enjoys the college lifestyle. Meanwhile, Peter and his friends combine forces to help the city (or so they think).