Brian: Portrait of a Dog
시즌 1, 에피소드 7: Peter persuades Brian to swallow his pride and enter a dog show to win some extra cash. But when they argue over a trick gone bad, Brian decides he’s had enough of being a second-class citizen. His struggle to assert his civil rights lands him on death row at the pound, where he discovers every dog has his day.