Brian Wallows and Peter Swallows
Сезон 3, серия 17: When Brian finds the dating scene unbearable, he drowns his loneliness in alcohol and gets arrested for drunk driving. A court judge sentences him to care for a cranky elderly woman who winds up being the love of Brian’s life. Meanwhile, Peter grows a beard which becomes a nest for endangered birds.