Bridge Over Troubled Rudy
S11, E19: When Louise finds out that Rudy has a model bridge that explodes, she decides to set out on a sort-of-kind-of-perilous journey, dragging her siblings along for the ride. Meanwhile, Mort tries to teach Bob, Linda and Teddy how to meditate.