Briggitte Reinholt
Сезон 6, серия 3: Sean and Teddy (recurring guest star Rose McGowan) make a surprising announcement. Sean discovers some troubling news about his daughter, Annie (recurring guest star Kelsey Lynn Batelaan), who is in town visiting. And when a patient, Briggitte Reinholt (guest star Lee Garlington - Everwood), dies, it seems to be her own fault … but is it?