Bring It -- Whatever It Is
Сезон 1, серия 1: With this group of friends, more is more -- bigger goals, crazier parties, deeper romances -- it's impossible not to dream big when New York City is one's playground; for Ben, Claude, Ebon, Fernando, Sophia and Taofeek, this is only the beginning.