Bring the Pain
S2, E5: Meredith and Dr. Shepherd have to use more than medicine when a young woman's traditionalist, religious father forbids her to have a life-saving operation. Meanwhile, George and Alex are forced to perform surgery under less than ideal conditions in an attempt to save a patient’s life, and its decision time for Derek and the two women in his life.