Broken
S1, E14: While Jane is questioned following Maggie Shaw's arrest, the rest of the team investigates a mysterious case of Marines with damaged ear canals from a weapon that emits ultrasonic waves. Also, Ernie visits his friend, Dr. Tony Lee (Alec Mapa), to identify possible suspects who had access to his classified weapon.