Bruja Blanca
S2, E9: Terry and Hildy's investigation is dealt a lethal setback, forcing them to close their case. Raffi's loyalty comes into question, while a cautious Suger contemplates the future of Potrero. The stress of the trial takes a dramatic toll on Jamie's personal life.