Bubba's Big Brainstorm
S3, E8: Bubba's grades are awful so Gyro invents a Thinking Cap! But when Scrooge decides to take him and the nephews to search for the lost treasure of the Ancient Thinkas, they find that Bubba has forgotten his survival instincts.