Buck-Tooth Bucky; Tiny's Tiny Place
S1, E33: Don finds a mystery tooth in Dad's old tooth collection, and the Pteranodon family goes on a fun investigation. Then, Tiny gets upset when she finds a miniature mammal named Cindy Cimolestes has moved into her "Tiny Place.”