Buck, Wild
S9, E3: Steve is eager to prove that he’s no longer a little boy, so he sets off to prove his manhood by joining Stan, Bullock, and the rest of the CIA on their annual hunting trip. Meanwhile, Roger and Klaus set off on a cross-country road trip.