S1, E7: Stewart convinces Dean he can’t keep using his celebrity if he really wants to be a “regular guy.” But when the brothers find themselves in serious trouble, Dean’s fame might be the only way to bail them out. Meanwhile, Debbie gets an assistant, and ends up being more of an assistant to her.