Budget Spa
S1, E14: In an effort to prove that he doesn't always need validation from women, Jimmy spends an evening at a Korean spa with Ravi, Gerald and a few guys from the restaurant. Meanwhile, Sara, Vanessa and Annelise go out for a girls’ night at the hottest new bar in Los Angeles.