Built to Kill: Pt. 1
Сезон 7, серия 1: The CSIs investigate first-hand the behind-the-scenes action of Cirque du Soleil in order to determine what may have contributed to a young dancer's untimely death. Later, after visiting a nightclub, Catherine finds herself in jeopardy and must act as her own CSI. Also, Grissom is perplexed by an uncanny miniature replica of the crime scene he is investigating. (TV-PG)