Built to Kill: Pt. 2
S7, E2: Grissom is fascinated when every detail of a miniature is identical to that of a real crime scene, and he goes about trying to solve the case using the clues provided. Meanwhile, Catherine again finds herself--and someone close to her--in danger, and begins to suspect who may be responsible. Danny Bonaduce and Sean Young guest star. (TV-PG)