Bulletproof Gator
S1, E5: A man tries to sell his alligator, and Ashley and Seth want no part of it. But will Les’s nostalgia force him to make a bad move? Then, someone wants to pawn a bulletproof vest, and Les wants it tested! Tempers flare when Ashley mishandles a deal.