Bullseye
S12, E2: Detectives Benson (Mariska Hargitay) and Stabler (Christopher Meloni) are called to the hospital after a 10-year-old girl is raped. They arrive to find her so traumatized that she cannot even tell them her name. With the help of Detectives Odafin Tutuola (Ice-T) and John Munch (Richard Belzer), they are able to identify the young victim. But they soon realize that her home life is far from normal as Dr. George Huang (B.D. Wong) discovers that her mother suffers from a rare condition that renders her unable to recognize that the young girl is, in fact, her daughter. When the detectives find themselves without a lead, Erik Weber (guest star Henry Ian Cusick), a man they met on their previous case, decides to get involved. But he may be overstepping his bounds. Also starring: Tamara Tunie (Dr. Melinda Warner).