Bunsen is a Beast! / Body and the Beast
시즌 1, 에피소드 1: Bunsen attends his first day of human Middle School in hopes to prove that beasts and humans can happily co-exist.Bunsen literally loses his head on picture day and now Mikey has to help him find it before picture time.