Burning Bridges
시즌 5, 에피소드 3: Danny and Baez are temporarily assigned new partners when an officer is outed and his current partner won't ride with him. Meanwhile, Jamie and Eddie work on a revenge mission to steal a collar from a pompous detective, and Frank compromises his relationship with the Archdiocese when he speaks out about equality in the police force.