Burning Man
S1, E6: When Molly is haunted by the figure of a burning man, Ryan is forced to protect her, but when things get intimate will their friendship ever be the same again? Kate is pushed to the brink as she wrestles with her conscience, while Jed tries to make contact with his mother and is brought face to face with a dreadful secret in the depths of Bedlam Heights.