Burt Rocks
S1, E10: Burt gave up on his teenage dreams of being a rock star because he was a parent. Jimmy feels so guilty for ruining his father’s dream that he gets Burt a second chance to relive his rock fantasy with his music idol, Smokey Floyd (guest star Jason Lee), at the upcoming Grocery-Palooza concert.