Bus Tour
Сезон 4, серия 21: Leslie (Amy Poehler) goes on a bus tour for the final day of her campaign, and is caught off guard when an important person in Pawnee passes away. Meanwhile, Andy (Chris Pratt) susses out a security threat, and Chris (Rob Lowe) finds an unlikely cure for his depression. Rashida Jones, Nick Offerman, Aziz Ansari, Aubrey Plaza, Adam Scott, Retta, and Jim O'Heir also star.