Busted and Bushfixed
S8, E205: Revealed: the most disastrous breakdowns and heroic bush fixes in Gold Rush history. With hundreds of thousands of dollars at stake, the miners battle broken machinery and make ingenious fixes to deliver millions of dollars in gold.