Butterflies
S2, E1: Andy's world explodes when a fresh-faced university student is killed in a random shooting, and a bullet hits Andy, lodging in her vest. In an effort to make sense of it all, Andy embarks on a quest to prove that the shooting wasn’t random – putting her in conflict with 15 Division's new detective.