Fresh Paint
Triumph turns to humiliation when a high-stakes takedown goes awry upon the revelation that rookie copper Andy McNally has just busted one of her own, ruining an integral undercover sting.
Mercury Retrograde
As the other rookies hunt for an escaped convict, Swarek lets Andy in on his past undercover exploits and together they chase down a missing informant in danger, and sparks fly.
Goody cop Andy must break protocol in order to gain the trust of an abuse victim who has been let down by the system one too many times. Meanwhile, the other rookies duke it out for a cause at “Fite Nite.”
Andy trades in her uniform for something more risqué when she goes undercover as a prostitute. Tensions run high when Dov puts an informant’s life in jeopardy and it’s up to Andy to infiltrate a risky gun deal in progress to save her.
A home invasion in an upscale neighborhood calls out all the rookies, but once the scene is cleared, it is Andy who is left unaccompanied and confronted with a hiding thief who is armed and very volatile.
A fatal traffic collision reveals a shocking truth, and Andy’s romance with Det. Luke Callaghan gets complicated when they disagree over the handling of a witness in a murder case.