The Listener
Toby Logan ,is The Listener, a 25-year-old paramedic with a gift. In addition to being a highly skilled first responder, he's been blessed, and cursed, with telepathic abilities that allow him to read people's thoughts. We follow Toby as he tries to help people in crisis and in the process heal some of his own wounds.