Ransom
Ransom Season 2 returns to the life-and-death world of crisis and hostage negotiator Eric Beaumont and his elite team. As they negotiate with top-ranking criminals and delve deep into the world of high-stakes hostage situations, the team members struggle to balance their personal lives in a criminal world that knows no boundaries.
Eric’s old mentor Freddie Woods brings the team to upstate New York to negotiate with an unlikely domestic terrorist who poses an imminent threat.
In Nice, France, Eric and the team must find a pregnant surrogate, Celina, while negotiating with her vengeful ex and handling the secretive expecting parents who hired him.