The Devil's Mercy
The Winters move to Connecticut where they meet their new downstairs neighbors Tyler Grant and his niece Kayla. When their 6 year old son Calvin becomes increasingly anxious around the Grants, his mother dismisses it as just her son's active imagination but soon has to face the fact that there may be something sinister going on within their perfect house.