Grindstone Road
The Sloan's young son Daniel has been in coma for an extended period of time following a car accident. Hannah, who was driving at the time of the accident, is suffering a great deal of guilt and depression. Shortly after moving into a newly purchased house, strange occurrences begin to happen. Is Hannah losing her mind, or are there supernatural forces at work?