Butterflix
S7, E3: In the Alfea of the past, Kalshara, a fairy with dark intentions, manages to have access to an old hall of the college. Crossing a Wild Magic source, she becomes a shapeshifting creature, the first step to obtain the Fairy Animals Ultimate Power.