By Fire
시즌 2, 에피소드 6: After Bridgit Pike (guest star Michelle Veintimilla) rejoins her brothers a new spark of courage ignites within her as she chooses to take control of her future. Meanwhile Kringle and Nygma's relationship will take a new step and Penguin and Galavan continue to battle for control of Gotham City's underworld.