By Hook or by Crook
S9, E7: Things get personal for Danny when Luis Delgado (Lou Diamond Phillips), the drug cartel hitman responsible for torching his house, resurfaces. Also, an attack on an officer in the line of duty directly impacts a member of Frank’s team; Eddie reluctantly introduces Jamie to her mother, Lena (Christine Ebersole); and Erin deals with the consequences of her new role as boss.