Cairo - Buenos Aires - Bora Bora
S1, E3: First, we will travel to Cairo and visit the Great Pyramids, then we will travel to the other side of the world to Buenos Aires; where we will visit San Telmo, one of the oldest and most picturesque neighborhoods of the city. From there we will depart to Bora Bora, one of the French Polynesian islands where we will be visiting some beaches with crystalline waters.