The World Is Yours
Travel the world, learn from different cultures and strengthen your family ties in this journey through fascinating places on the planet.
China - Grand Canyon - India
On this episode, we are going on a trip around the world. First, we'll be visiting China and climbing the Great Wall. Then, it's time to explore the magnificent Grand Canyon. We'll hike, sail the rapids, and camp under the stars. Finally, we'll go to India, play a little Cricket, walk through the majestic Taj Mahal, and visit the Holi festival, a party of color and joy like no other.
First, we will travel to Cairo and visit the Great Pyramids, then we will travel to the other side of the world to Buenos Aires; where we will visit San Telmo, one of the oldest and most picturesque neighborhoods of the city. From there we will depart to Bora Bora, one of the French Polynesian islands where we will be visiting some beaches with crystalline waters.