Call Me 'Cat's in the Cradle'
S3, E15: Max receives a surprise visit from his dad (guest star David James Elliott) and for the first time in 30 years... Max isn’t exactly happy to see him, and Kat tries to plan a reunion dinner between the two. Meanwhile, Sheila and Gideon (guest star Jack McBrayer) help Randi and Carter renovate their condo. Jack McBrayer and David James Elliott guest star.