Call Me Kat
Double Date
Kat’s mom, Sheila, sets her daughter up on a blind date, but it happens to be the same night that Max asks her to be his karaoke partner at “The Middle C.” Meanwhile, Kat’s Cat Café employee Randi confronts a customer, Daniel (guest star Lamorne Morris), who never tips.
Kat wins a free trip to Puerto Rico for herself and a friend, but she doesn’t have anyone to go with her. Her friends convince her to go alone, but she makes a last-minute change of plans. Meanwhile, after being left in charge of the café, Randi and Phil have trouble with the new register.
When Sheila comes to stay with Kat to avoid being home alone, Sheila’s lack of boundaries leads them to try therapy. Meanwhile, Phil and Randi make a road trip to buy Phil’s mother medicinal marijuana.
A customer asks the café to bake his wedding cake, but it’s a tricky situation for Phil. Meanwhile, Kat tries to figure out where her relationship with Max stands.
When Kat gets selected as a finalist for the Louisville Courier Journal’s “Twenty under Forty” list, she decides to join the local gym to try to get in shape. Meanwhile, Randi and Daniel struggle to take their relationship to the next level and Phil deals with the realization that one of his favorite childhood books is racist.