Call Your Mother
Jean plans a girls' night for just her and Jackie, but it doesn't go as smoothly as planned; Celia grows frustrated with Freddie always counting on his mother to take care of him.
Jackie decides she needs to be Jean's relationship guru and helps her land a date with a guy from the farmers market; Freddie worries that he's not interesting enough for Celia when he learns about her dating history and decides to make a change.