Call Me Fancy Puffenstuff
S3, E8: Kat’s Murder-Mystery themed Friendsgiving dinner isn’t a crowdpleaser, and Phil has a romantic dilemma. Meanwhile, Kat tries to encourage Max’s career ambitions, but she worries that he has a bigger problem.