Call Me Lady Avenger
S3, E17: Sheila must supplement her savings after moving to Valley Hills, which has turned out to be quite an expensive senior community. After coming up short with the job hunt, Kat offers her a job, and it doesn’t go as planned. Meanwhile, Randi and Carter think about the future of their family.