Call Me Not Okurrr
S3, E19: In the heat of the moment, Zoey (guest star Margie Mays) kisses Kat at karaoke night. Zoey hopes this moment can be kept between the two of them, but Kat struggles to keep the kiss a secret from Max. During another hectic day of condo renovations, Randi discovers a secret hideaway, that she hides from Carter and transforms into a place for her to unwind. Margie Mays guest stars.